Eerste dag in New Orleans

Vandaag mijn eerste dag in New Orleans. Het is hier sowieso ontzettend mooi, St. Charles Avenue, waar ik aan woon, is een straat met hele mooie oude houten huizen en een oud trammetje dat voorbij tuft. IK zit ook vlak bij een heel mooi park, dus zodra het straks wat kouder is kan ik proberen toch weer af en toe hard te lopen!

Gisteren werd ik op het vliegveld opgehaald door twee studenten die me netjes bij m'n kamer hebben afgezet. Na aankomst op m'n kamer zijn we gaan eten met drie andere studenten die tegelijk met mijn op het vliegveld waren en de twee meisjes die ons opgehaald hadden. Daarna ben ik gaan slapen, en tot nu toe heb ik (fingers crossed) geen last van een jetlag. Misschien moet je daar een ritme voor hebben...

Het is net alsof ik in een hostel woon nu, heel raar. Mijn roommate er nog niet, dus ik kon vannacht nog een nachtje alleen slapen (gelukkig). Er is sowieso nog maar één andere jongen aanwezig (van de zeven in ons huis, dus dat is nog lekker rustig. Vanmiddag ben ik mijn studentenkaart gaan halen, die had ik nodig om binnen te komen in het complex waar ik woon. En ik heb alvast een beetje rond gekeken waar ik morgen moet zijn voor de introductie, dan begint het allemaal.

Nu ga ik eens kijken hoe dat mealplan van me in elkaar steekt, want ik begin honger te krijgen!

Reacties

Reacties

Saskia

Okee, vergeet het eerste deel van m'n mail maar :D Had je bericht hier nog niet gezien. Het tweede deel geldt nog wel!

Babs

Wij willen foto's! Wij willen foto's! Wij willen foto's!

Goed om wat van je te horen :) Nu ik weet dat jij veilig bent geland, kan ik met een gerust hart vertrekken naar Suriname. Geniet van alles en tot over een paar maanden!

Nan

Hey Martijn!

Veel plezier daar! Ik kon helaas niet op je afscheidsfeest aanwezig zijn want ik zat in frankrijk! Maar geniet ervan!

XX Nan

frank wilgers

hoi Martijn,
de kop is eraf, maak er wat van.
een goed advies:
ZILST BLIF ZILST

Sjoerdemans

Hé Martijn, wat gaaf zeg! Ik hoorde 't laatst pas van Bente. Veel plezier en good luck. Grt Sjoerd

Bianca

Hee Martijn!

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Maar je wilt toch niet zeggen dat de straat waar je daar nu zit beter/mooier/leuker is dan de Dr. Schaepmanstraat in Nijmegen? Lijkt me toch sterk..

Veel plezier daar!

Liefs,
Bianca

Hans

Yo Martinus,

Stond ik gisteren mn heupen los te gooien in de ndrgrnd, werd daar zomaar even 'Rock You Like A Hurricane' gedraaid! Zo AOR is die tent nog nooit geweest, en dat net nu je weg bent. Heb maar even extra mn best gedaan, ook voor jou...

Ben benieuwd naar nieuwe verhalen!

http://www.youtube.com/watch?v=sxdmw4tJJ1Y&ob=av2e

Ellie

Hoi Martijn

Dat je nu net in onze vakantie moet gaan.
Geniet veel .

groetjes Ellie en co

vad

he Martijn , geniet er van enne niet te veel fast food eten want das niet goed voor je broekenmaat . het zijn mooie fotos die je gestuurd hebt , maar wie schoefeld den hof daar want ik zie geen onkruid staan. nou jongen veel plezier en optijd naar de kerk gaan he, groetjes je vader.

Bente

Hee Martijn!

Mooi dat je goed bent aangekomen! Heb je je roommate inmiddels ontmoet?? En noemen ze je daar Hank?

xx

Jacqueline

heee martijn!

pff wat n late reactie op je verhaal, maar ik denk dat ik een fout emailadres heb ingevuld en dat nu een andere jacqueline jouw verhalen krijgt opgestuurd ;)
de foto's zien er gaaf uit! laat maar snel weer wat van je horen, ik ben benieuwd :D

veel plezier iig!
liefs, jacqueline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!